ГОДИШНО ГЛОБАЛНО ПЛАНИРАЊЕ
ВОЗРАСНА ГРУПА ОД 5-6 ГОДИНИ
Ред број | Глобални цели | Теми | Време на обработка | Организациони форми на работа |
1. | Развивање на способност за заедничи Распоред на животот кој им овозможува заедно да живеат играат и учат, со што стекнуаат различни искуства | ,,Повторно заедно во градинка,, | Септември | фронтална, индивидуална, групна, во парови |
2. | Проширување на знаењата за есента, користење на истражување и набљудување за учење и откривање | ,,Есен Златна,, | Октомври | фронтална, индивидуална, во парови, групна |
3. | Да се поттикнува да стане свесно за сопствениот статус и улогата во однос на семејството, запознавање со елементарните морални вредности(љубов, вистина и добро однесување) | ,,Моето семејство и семејните вредности,, | Ноември | фронтална, индивидуална, групна |
4. | Проширување на стекнатото знаење за годишното време зима, подготовки за Нова година, негување на традициите и народните обичаите , | ,,Зимски доживувања,, | декември,јануари | фронтална,индивидуална,групна |
5. | Проширување и стекнување на нови знаења за животинскиот свет и грижа за истите | ,,Животните, другарчиња наши,, | февруари,март | фронтална, индивидуална, групна |
6. | Проширување на стекнатите знаења за пролетта, будење на еколошката свест | ,,Убавините на Пролетта ,, | март,април | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
7. | Воведување во сообракајната култура и навикнување на безбедно однесување во сообракајот | ,,Во сообракајот паметно се однсувам и насекаде патувам” | април,мај | фронтална, индивидуална, групна |
8. | Стекнување на знаења за професии и занаети | ,,Да видам да видам што ке бидам,, | Мај,јуни | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
9. | Проширување на стекнатите знаења за летните промени и појави | ,,Летото иде – весело ке биде,, | ЈуниЈули/август | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
ГОДИШНО ГЛОБАЛНО ПЛАНИРАЊЕ
ВОЗРАСНА ГРУПА ОД 4-5
Ред бр | Глобални цели | Теми | Време на обработкa | Организациони форми на работа |
Ред број | Глобални цели | Теми | Време на обработка | Организациони форми на работа |
1. | доживување на градин- ката како средина за игра со други деца, запознавање со нови деца, усвојување и почитување на правилата на однесување во градинката и групата | ,,Во градинка одам и среќен сум јас,, | Септември | фронтална, индивидуална, групна, во парови |
2. | Воочување и препознавање на карактеристиките на есента, користење на истражување и набљудување за учење и откривање | ,,Убавините на есента,, | Октомври | фронтална, индивидуална, во парови, групна |
3. | Да се поттикнува да го развива чувството на припадност во семејството, запознавање со елементарните морални вредности(љубов, вистина и добро однесување) | ,,Семејството и семејните вредности,, | Ноември | фронтална, индивидуална, групна |
4. | Воочување и препознавање на карактеристиките на годишното време зима, подготовки за Нова година , обработка на традициите и обичаите | ,,Зимски радости,, | декември,јануари | фронтална,индивидуална,групна |
5. | Проширување и стекнување на нови знаења за животинскиот свет и грижа за истите | ,,Во царството на животните,, | февруари,март | фронтална, индивидуална, групна |
6. | воочување и препознавање на карактеристиките На пролетта, будење на еколошката свест | ,,Боите на пролетта,, | март,април | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
7. | Проширување и стекнување на нови знаења за видовите на сообракај и собракајните средства | ,,Патуваме, се радуваме, радости доживуваме” | април,мај | фронтална, индивидуална, групна |
8. | Стекнување на знаења за професии и занаети | ,,Да видам да видам што ке бидам,, | Мај,јуни | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
9. | Препознавање и воочување на временските промени и појави во лето | ,,Летни доживувања,, | ЈуниЈули/август | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
ГОДИШНО ГЛОБАЛНО ПЛАНИРАЊЕ
ВОЗРАСНА ГРУПА 3-4
РЕДбр. | Глобални цели | Теми | Време на обработка | Организациони форми на работа |
1. | Запознавање со правилата на однесување во групата и градинката, запознавање со нови деца, | ,,Градинке моја мила,, | Септември | фронтална, индивидуална, групна, во парови |
2. | Воочување и препознавање на карактеристиките на есента | ,,Дождец врне есен иде,, | Октомври | фронтална, индивидуална, во парови, групна |
3. | Формирање на реална слика за себе и позитивни чувства кон членовите на семејството | ,,Јас и моето семејство ,, | Ноември | фронтална, индивидуална, груп–на |
4. | Воочување и препознавање на карактеристиките на годишното време зима, подготовки за Нова година , обработка на традициите и обичаите | ,,Бели бели снегулки ,, | декември,јануари | фронтална,индивидуална,групна |
5. | Воочување препознавање на карактеристиките на животните | ,,Во царството на животните,, | февруари,март | фронтална, индивидуална, групна |
6. | воочување и препознавање на карактеристиките На пролетта, будење на еколошката свест | ,,Пролет мила сегде дојде,, | март,април | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
7. | Стекнување на знаења за сообракајот | ,,Секое патување – ново доживување” | април,мај | фронтална, индивидуална, групна |
8. | Стекнување на знаења за професии и занаети | ,,Мама и тато работат…,, | Мај,јуни | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
9. | Препознавање и воочување на карактеристиките на летото | ,,Летни доживувања ,, | ЈуниЈули/август | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
ГОДИШНО ГЛОБАЛНО ПЛАНИРАЊЕ
ВОЗРАСНА ГРУПА ОД 2-3
Ребр. | Глобални цели | Теми | Време на обработка | Организациони форми на работа |
1. | Развивање на способност за адаптација во новата средина | ,,Здраво градинке моја ,, | Септември | фронтална, индивидуална, групна,во парови |
2. | Запознавање со карактеристиките на годишното време есен | ,,Дождот роси кап кап,, | Октомври | фронтална, индивидуална, во парови, групна |
3. | Поттикнување и негување на позитивни чувства кон членовите на семејството | ,,Јас мама тато и бато,, | Ноември | фронтална, индивидуална, групна |
4. | Запознавање и воочување на карактеристиките на годишното време зима | ,,Студен ветер вее зимска песна пее,, | декември,јануари | фронтална,индивидуална,групна |
5. | Воочување на основните карактеристики на животинскиот свет | ,,Во светот на животните,, | февруари,март | фронтална, индивидуална, групна |
6. | Запознавање и воочување на карактеристиките На годишното време пролет | ,,Од цвет на цвет сите влет,, | март,април | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
7. | Запознавање со видовите на сообракај и сообракајните средства | ,,Патувам, патувам” | април,мај | фронтална, индивидуална, групна |
8. | професии и занаети | ,,чук чук дедо чука,, | Мај,јуни | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |
9. | Воочување и запознавање со карактеристиките на летото | ,,Весело лето,, | ЈуниЈули/август | фронтална, индивидуална, тандемска, групна |